PromujMarke.pl - Portal nowoczesnej reklamy >> Internet >> Narzędzia zwiększające sprzedaż w sklepie internetowym – które wybrać?

Narzędzia zwiększające sprzedaż w sklepie internetowym – które wybrać?

Narzędzia zwiększające sprzedaż w sklepie internetowym – które wybrać?
09:53 19/04/2018

Biznes e-commerce ciągle się rozwija. Sklepów internetowych przybywa, a zatem zwiększa się konkurencja. Jakie narzędzia na pewno pomogą nam zwiększyć sprzedaż w tych wymagających warunkach?

Newsletter

Newsletter oraz cały e-mail marketing osiągają największą skuteczność, jeśli idzie o podbijanie zysków sklepów internetowych. To narzędzia informujące o aktualnych promocjach, wyprzedażach, ciekawostkach i nowych produktach. Utrwalają więź między sprzedawcą a klientem. Nie trzeba znać się na kodach css, żeby móc tworzyć interesujący, ciekawy graficznie newsletter. Wszystko zrobią za nas platformy mailingowe, takie jak FreshMail czy MailChimp, które pozwalają na rozbudowanie i pełne kontrolowanie newslettera.

 

Programy graficzne z szablonami

To programy, których nie musimy instalować. Są dostępne on-line i możemy z nich korzystać w opcji darmowej lub płatnej. Do czego konkretnie służą? Do tworzenia prostych, ale atrakcyjnych grafik, infografik, plakatów i ilustracji. Możemy w nich zaprojektować logo, baner reklamowy czy dostosowane wymiarowo zdjęcie na bloga lub Facebooka. Szczególnie godna polecenia jest Canva – zawiera wiele ciekawych grafik, jest intuicyjna i daje duży komfort pracy. To świetne narzędzie dla zdolnych sprzedawców, którzy nie potrzebują stałej współpracy grafika.

 

Szybka obsługa klienta

Klient musi mieć nieutrudniony kontakt ze sprzedawcą. Często lepszą dla niego formą takiego kontaktu jest umieszczenie w rogu strony dymka z czatem. Zwykle pojawia się razem ze zdjęciem osoby, która odpowiada na pytania. Jest to dużo łatwiejsze i często bardziej zachęcające, niż pozostawienie maila kontaktowego z dopiskiem „W razie pytań, napisz do nas!”.

 

Reklama na platformach społecznościowych

Prowadzisz sklep z ubrankami dziecięcymi i nie masz pomysłu na tanią (a nawet bezkosztową) reklamę? Nie ma nic prostszego, niż założyć konto na Instagramie lub Pintereście i publikować na nich zdjęcia stylizacji z ubrań dostępnych w sklepie. Ze sklepem można powiązać nie tylko konta w social mediach, ale również autorskiego bloga.

 

Analiza ruchu na stronie

Najprostszym i najbardziej dostępnym narzędziem w dziedzinie analizy efektów jest Google Analytics. Pozwala ono na śledzenie ruchów i zachowań internautów na naszej stronie, co daje pewną podstawę do kierunku optymalizacji strony.

 

promocja sklepów internetowych

comments powered by Disqus