PromujMarke.pl - Portal nowoczesnej reklamy >> Reklama >> Smycze reklamowe: czy to dobra forma promocji?

Smycze reklamowe: czy to dobra forma promocji?

Smycze reklamowe: czy to dobra forma promocji?
04:33 04/03/2020

Promowanie marki nie powinno ograniczać się do najnowszych form reklamy. Warto wykorzystywać też tradycyjne sposoby zaistnienia na rynku. Wiele liczących się firm inwestuje np. w smycze reklamowe.

Smycze reklamowe to jeden z najczęściej rozdawanych gadżetów na eventach firmowych, targach, festiwalach, a także na różnego rodzaju imprezach. Jak pokazują sondaże, wypuszczenie w obieg gadżetów firmowych daje zauważalne efekty, przekłada się bezpośrednio na wyniki sprzedaży. Dlatego coraz więcej przedsiębiorców inwestuje w smycze reklamowe, długopisy z grawerem, ekologiczne torby z logo marki, podkładki pod mysz komputerową, teczki itp. przedmioty codziennego użytku. To prosty i niezbyt kosztowny sposób na dotarcie do odbiorców.

 

Smycze reklamowe jako forma promocji

Marketing opierający się na rozdawaniu potencjalnym klientom upominków jest stosowany przez wiele przedsiębiorstw – zarówno małych, średnich, jak i dużych. Niesłabnąca popularność tej formy promocji to najlepszy dowód na jej skuteczność. Z sondaży przeprowadzanych przez instytucje zajmujące się badaniem zachowań konsumentów wynika jednoznacznie, że ludzie chętniej kupują produkty danej firmy, jeśli uprzednio zostali obdarowani przez nią jakimś gadżetem. Z tych samych sondaży wynika również, że najlepiej sprawdzają się tu gadżety praktyczne, użyteczne; takie, które przydają się na co dzień. Smycze z nadrukiem należą bez wątpienia do tej właśnie kategorii przedmiotów. Zaraz po nich dużym powodzeniem cieszą się też długopisy z grawerem, ale im poświęcimy osobny artykuł.

 

Dlaczego warto zainwestować w smycze reklamowe?

Smycze reklamowe są bardzo praktycznym gadżetem, który ma wiele zastosowań. Można je nosić na szyi, przyczepiać do nich klucze, chipy, breloki czy plakietki. Smycze reklamowe ułatwiają też korzystanie z telefonu. Można przyczepić do nich smartfona i w razie potrzeby wyciągnąć go szybko z kieszeni. Smycze reklamowe pełnią również funkcję estetyczną: stanowią ciekawy dodatek do codziennej stylizacji i podkreślają atuty ubioru. Dobry producent smyczy reklamowych przywiązuje dużą wagę do ich atrakcyjności wizualnej.

 

Używanie gadżetów z logo firmy wpływa na nieświadomość konsumenta i determinuje jego wybory zakupowe. Jest bardziej prawdopodobne, że spomiędzy wielu konkurencyjnych produktów wybierze on ten, który będzie mu się kojarzył z gadżetem otrzymanym w prezencie. Dlatego warto zainwestować w smycze reklamowe w ramach działań promocyjnych.

 

smycze reklamowe długopisy z grawerem

comments powered by Disqus