PromujMarke.pl - Portal nowoczesnej reklamy >> Reklama >> Ulotki nieśmiertelną formą reklamy bezpośredniej

Ulotki nieśmiertelną formą reklamy bezpośredniej

Ulotki nieśmiertelną formą reklamy bezpośredniej
10:24 03/07/2015

Przeliczył się ten, kto źle wróżył reklamie w formie ulotek. Niezmiennie w okresie wakacyjnym zaczyna się wzmożona działalność firm odpowiedzialnych za dostarczanie reklamy papierowej prosto do potencjalnego klienta.

Ulotka niejedno ma imię

Firma, która chce reklamować się poprzez ulotki ma ogromną możliwość dostosowania ich do swoich potrzeb. Zaczynając od formatu po gramaturę papieru a kończąc na jakości nadruku oraz tak zwanym uszlachetnianiu (laminaty, połyski, brokaty). Prowadzenie reklamy za pomocą ulotek rozpoczyna się od badania rynku. Taka analiza daje odpowiedź na pytanie jaki format ulotki oraz jej jakość sprawia, że klient chce się z nią zapoznać. Na szczycie znajdują się gazetki promocyjne, składane laminowane ulotki z grubego papieru oraz takie, które posiadają nietypowy kształt i fakturę.

Następnie przychodzi czas na wybór firmy, która je wykona i dostarczy. Odpowiedzialne za osoby roznoszące firmy takie jak Warszawski deep.waw.pl zatrudniają tylko kompetentnych pracowników. Niezależnie od formy dostarczania materiałów reklamowych wszystkie trafiają do rąk własnych lub skrzynek pocztowych mieszkańców miast i wsi ustalonych w umowie.

 

Ludzie przepadają za gazetkami

Największa siłą gazetek reklamowych jest duża ilość produktów wraz z dokładnymi cenami. Ludzie z natury lubią przeglądać bogate oferty i porównywać przedmioty. Dając im wybór w postaci wizualnej gazetki możemy być pewni, że zostanie dokładnie przeczytana. Co ciekawe nie liczy się jakość papieru, z którego została wykonana. Zwykle wykonuje się je z cienkiego papieru bez laminatu. Wydruk jest średniej jakości. Jedynie sklepy z urządzeniami elektronicznymi RTV i AGD decydują się na wysokiej jakości laminat i grubszy papier. Jednak ich gazetki nie przekraczają zwykle czterech kartek. A ilość wolnego miejsca na każdej stronie jest niemalże znikoma.

 

Zasady dobrze skomponowanej reklamy na papierze

Zanim rozpoczniemy kolportaż ulotek po interesującej nas lokacji musimy stworzyć projekt naszej papierowej reklamy. Jest kilka zasad, którymi warto się kierować przy opracowywaniu strony graficznej, formatu oraz umieszczaniu informacji pisemnych.

1. Przerost formy nad treścią – estetyka ulotki jest niepodważalnie ważną rzeczą. Jednak, to informacja, którą przekazujemy słowami bądź zdjęciem produktu jest najważniejsza. Potencjalny klient niemal od razu musi wiedzieć czego dotyczy reklama. Wyjątkiem są gazetki promocyjne, w których liczy się nagromadzenie produktów na stronie.

2. Hasło reklamowe – należy zadbać o to by kluczowe hasła reklamowe były widoczne od razu. Użycie większej czcionki oraz rozmaite sposoby jej wyróżnienia są kluczowe.

3. Rabaty i promocje – o atrakcyjności ulotki świadczy przede wszystkim możliwość zyskania czegoś taniej niż zwykle. Dobrym pomysłem jest zamieszczenie informacji o promocji, rabacie lub korzystnej ofercie ograniczonej czasowo. To dodatkowa motywacja, która pozwala podjąć decyzję szybciej. Ludzie kochają obniżki cenowe.

4. Kontakt i lokalizacja – zawsze pamiętajcie o dokładnych danych kontaktowych. Oprócz standardowego adresu warto dodać także mapkę dojazdu. Mile widziane są również informacje dotyczące posiadanych fanpage na serwisach społecznościowych i stronie internetowej firmy.

reklama kolportaż ulotek ulotki reklama za pomocą ulotek

comments powered by Disqus