Gra jako czynnik marketingowy

Gra jako czynnik marketingowy

Gry komputerowe, dla osób urodzonych między 1981 a 1995 rokiem, to codzienność. Część z nich gra tak często, że...

Dalej
Ulotki nieśmiertelną formą reklamy bezpośredniej

Ulotki nieśmiertelną formą reklamy bezpośredniej

Przeliczył się ten, kto źle wróżył reklamie w formie ulotek. Niezmiennie w okresie wakacyjnym zaczyna się wzmożona...

Dalej
Ulotki – jak sprawić, by były skuteczną formą reklamy?

Ulotki – jak sprawić, by były skuteczną formą reklamy?

Reklama tradycyjna nie ustąpiła jeszcze całkowicie miejsca nowoczesnej reklamie cyfrowej i internetowej. Nadal w...

Dalej
Najlepsze kampanie reklamowe 2014 roku

Najlepsze kampanie reklamowe 2014 roku

Najlepsze, czyli najbardziej pomysłowe, najzabawniejsze, zaangażowane, wzruszające, a przede wszystkim skuteczne....

Dalej
Jak reagować na czarny PR w Internecie?

Jak reagować na czarny PR w Internecie?

Mianem czarnego PR-u określa się zaplanowane, celowe działania mające za zadanie wyrządzić szkodę wybranemu...

Dalej
Jak prowadzić marketing szeptany?

Jak prowadzić marketing szeptany?

Marketing szeptany to jedna z najprostszych i jednocześnie najbardziej skutecznych form promowania określonych...

Dalej
comments powered by Disqus