Reklama produktów niszowych – jak dotrzeć do rzadkiego odbiorcy?

Reklama produktów niszowych – jak dotrzeć do rzadkiego odbiorcy?

Podobno znalezienie niszy na rynku to pierwszy krok do sukcesu. Wyobraźmy więc sobie, że takową znajdujemy. Pytanie...

Dalej
Współpraca z agencją marketingową – czy to się opłaca?

Współpraca z agencją marketingową – czy to się opłaca?

Agencje marketingowe przygarną pod swoje skrzydła każdego przedsiębiorcę, zarówno tego z jednoosobową działalnością...

Dalej
Murale reklamowe – jak się je wykonuje?

Murale reklamowe – jak się je wykonuje?

Murale to wielkoformatowe malowidła nanoszone na ściany budynków. Stanowią połączenie sztuki i reklamy. Jak się je...

Dalej
Gdzie i jak reklamować nową firmę?

Gdzie i jak reklamować nową firmę?

Zadałeś sobie trud założenia własnej firmy lub kupiłeś czyjś biznes, pozyskałeś stosowne fundusze na jej rozwój,...

Dalej
Retargeting – na czym polega?

Retargeting – na czym polega?

O remarketingu lub retargetingu słyszał chyba każdy, kto w mniejszym lub większym stopniu związany jest z branżą...

Dalej
Ekspozycja towaru – czyli jak zachęcić klienta do kupna

Ekspozycja towaru – czyli jak zachęcić klienta do kupna

Odpowiednie rozmieszczenie produktów na półkach i w gablotach to jeden z najważniejszych elementów skutecznego...

Dalej
comments powered by Disqus