Gdzie i jak reklamować nową firmę?

Gdzie i jak reklamować nową firmę?

Zadałeś sobie trud założenia własnej firmy lub kupiłeś czyjś biznes, pozyskałeś stosowne fundusze na jej rozwój,...

Dalej
Retargeting – na czym polega?

Retargeting – na czym polega?

O remarketingu lub retargetingu słyszał chyba każdy, kto w mniejszym lub większym stopniu związany jest z branżą...

Dalej
Ekspozycja towaru – czyli jak zachęcić klienta do kupna

Ekspozycja towaru – czyli jak zachęcić klienta do kupna

Odpowiednie rozmieszczenie produktów na półkach i w gablotach to jeden z najważniejszych elementów skutecznego...

Dalej
Sposoby rozliczeń za reklamę internetową

Sposoby rozliczeń za reklamę internetową

Osoby, które zajmują się marketingiem, są zaznajomione z pojęciami takimi jak CPM, FF czy CPL i wiedzą jak za te...

Dalej
Gra jako czynnik marketingowy

Gra jako czynnik marketingowy

Gry komputerowe, dla osób urodzonych między 1981 a 1995 rokiem, to codzienność. Część z nich gra tak często, że...

Dalej
Ulotki nieśmiertelną formą reklamy bezpośredniej

Ulotki nieśmiertelną formą reklamy bezpośredniej

Przeliczył się ten, kto źle wróżył reklamie w formie ulotek. Niezmiennie w okresie wakacyjnym zaczyna się wzmożona...

Dalej
comments powered by Disqus