PromujMarke.pl - Portal nowoczesnej reklamy >> Kategoria: Strategia marki
Podstawy identyfikacji wizualnej marki

Podstawy identyfikacji wizualnej marki

Logo marki jest głównym czynnikiem pozwalającym jej potencjalnym i obecnym klientom na identyfikację na tle...

Dalej
Jak stworzyć chwytliwy slogan?

Jak stworzyć chwytliwy slogan?

Slogan reklamowy to pierwszy kontakt klienta z firmą. To błyszczyk, "przynęta", która ma zachęcić do...

Dalej
Gadżety reklamowe – pomoc w budowaniu pozytywnego wizerunku marki

Gadżety reklamowe – pomoc w budowaniu pozytywnego wizerunku marki

Wiele firm prześciga się obecnie w budowaniu jak najlepszych relacji z klientami – to gwarancja korzystania z ich...

Dalej
Rola artykułów sponsorowanych w kreowaniu wizerunku marki

Rola artykułów sponsorowanych w kreowaniu wizerunku marki

Artykuły sponsorowane to zakamuflowana reklama, która pozorując obiektywizm, przychylnie wypowiada się o jakiejś...

Dalej
comments powered by Disqus