PromujMarke.pl - Portal nowoczesnej reklamy >> Kategoria: Strategia marki
Czy influencer marketing ma przyszłość?

Czy influencer marketing ma przyszłość?

Coraz więcej firm nawiązuje współpracę z internetowymi influencerami. Ale czy jest to opłacalne? Jak wygląda taka...

Dalej
Dlaczego nie da się podejmować właściwych decyzji biznesowych bez analizy popytu?

Dlaczego nie da się podejmować właściwych decyzji biznesowych bez analizy popytu?

Bez względu na to, czy prowadzisz małą firmę, czy jesteś częścią większego przedsiębiorstwa, analiza popytu to jedno...

Dalej
Jak oszacować wielkość rynku w ramach analizy rynkowej?

Jak oszacować wielkość rynku w ramach analizy rynkowej?

Szacowanie wielkości rynku to jeden z podstawowych i najważniejszych aspektów analizy rynku.

Dalej
Dobre logo – jak stworzyć logo dla swojej firmy?

Dobre logo – jak stworzyć logo dla swojej firmy?

O tym, jak zaprojektować dobre logo nie trzeba opowiadać żadnemu porządnemu grafikowi. Tematem interesują się...

Dalej
Jak kierować kampanią marketingową nowego produktu?

Jak kierować kampanią marketingową nowego produktu?

Kreatywni przedsiębiorcy nie powielają starych rozwiązań, lecz szukają nowych. Zupełnie nowe produkty potrzebują...

Dalej
Strategia komunikacji w mediach społecznościowych dla nowej firmy

Strategia komunikacji w mediach społecznościowych dla nowej firmy

Potencjał marketingowy mediów społecznościowych dawno już został dostrzeżony przez przedsiębiorców. Jednak wielu z...

Dalej
comments powered by Disqus