PromujMarke.pl - Portal nowoczesnej reklamy >> Kategoria: Strategia marki
Jak oszacować wielkość rynku w ramach analizy rynkowej?

Jak oszacować wielkość rynku w ramach analizy rynkowej?

Szacowanie wielkości rynku to jeden z podstawowych i najważniejszych aspektów analizy rynku.

Dalej
Dobre logo – jak stworzyć logo dla swojej firmy?

Dobre logo – jak stworzyć logo dla swojej firmy?

O tym, jak zaprojektować dobre logo nie trzeba opowiadać żadnemu porządnemu grafikowi. Tematem interesują się...

Dalej
Jak kierować kampanią marketingową nowego produktu?

Jak kierować kampanią marketingową nowego produktu?

Kreatywni przedsiębiorcy nie powielają starych rozwiązań, lecz szukają nowych. Zupełnie nowe produkty potrzebują...

Dalej
Strategia komunikacji w mediach społecznościowych dla nowej firmy

Strategia komunikacji w mediach społecznościowych dla nowej firmy

Potencjał marketingowy mediów społecznościowych dawno już został dostrzeżony przez przedsiębiorców. Jednak wielu z...

Dalej
Chcesz sprzedać swój biznes? Zobacz, gdzie szukać potencjalnych kupców

Chcesz sprzedać swój biznes? Zobacz, gdzie szukać potencjalnych kupców

Różne są powody, dla których część przedsiębiorców decyduje się po pewnym czasie sprzedać swoją firmę. Przyczyną mogą...

Dalej
Jak zbudować trwałą relację z klientem?

Jak zbudować trwałą relację z klientem?

Zadowolony klient to nie tylko pojedynczy, regularny zysk. To także szansa na najlepszą - bo budzącą największe...

Dalej
comments powered by Disqus