Storytelling w reklamie – dlaczego jest tak skuteczny?

Storytelling w reklamie – dlaczego jest tak skuteczny?

Storytelling to nic innego jak opowiadanie historii. Marketingowcy widzą w nim skuteczne narzędzie służące...

Dalej
Ekomarketing – jak go realizować i czy zawsze ma sens?

Ekomarketing – jak go realizować i czy zawsze ma sens?

Konsumenci coraz częściej doceniają firmy i produkty o profilu ekologicznym lub sprzyjające ekologii choć w pewnym...

Dalej
Praca dla młodych w call center

Praca dla młodych w call center

Pierwsza praca to marzenie wielu absolwentów. Bardziej przezorni młodzi ludzie szukają jej jeszcze przed zakończeniem...

Dalej
Na czym polega marketing partyzancki?

Na czym polega marketing partyzancki?

Marketing partyzancki jest mniej znaną – ale także skuteczną – formą reklamy. To świetny sposób na dotarcie nawet do...

Dalej
Najnowsze trendy w reklamie internetowej

Najnowsze trendy w reklamie internetowej

Rozwój globalnej sieci internetowej stwarza coraz to nowe możliwości do jej wykorzystywania w kampaniach...

Dalej
Niestandardowe kampanie reklamowe

Niestandardowe kampanie reklamowe

Stworzenie kampanii, która na długo zapadnie w pamięć odbiorców, to marzenie każdego twórcy reklam. W zlewie...

Dalej
comments powered by Disqus