Sposoby rozliczeń za reklamę internetową

Sposoby rozliczeń za reklamę internetową

Osoby, które zajmują się marketingiem, są zaznajomione z pojęciami takimi jak CPM, FF czy CPL i wiedzą jak za te...

Dalej
Gra jako czynnik marketingowy

Gra jako czynnik marketingowy

Gry komputerowe, dla osób urodzonych między 1981 a 1995 rokiem, to codzienność. Część z nich gra tak często, że...

Dalej
Strategia marketingowa dla hotelu

Strategia marketingowa dla hotelu

Hotelarstwo to branża niełatwa do wypromowania – konkurencja jest ogromna, a kanały dotarcia do klientów dość...

Dalej
Najbardziej ekonomiczna reklama – ulotki

Najbardziej ekonomiczna reklama – ulotki

Jak dotrzeć do jak największej liczby klientów, ale – po pierwsze – szybko, a po drugie – jak najmniejszym kosztem?...

Dalej
Ulotki nieśmiertelną formą reklamy bezpośredniej

Ulotki nieśmiertelną formą reklamy bezpośredniej

Przeliczył się ten, kto źle wróżył reklamie w formie ulotek. Niezmiennie w okresie wakacyjnym zaczyna się wzmożona...

Dalej
Product placement – czy to jest skuteczne?

Product placement – czy to jest skuteczne?

Lokowanie produktu jest często obecne zarówno w polskich, jak i światowych mediach. Jego zadaniem jest wpływ na...

Dalej
comments powered by Disqus